isabeldetemple

Blue

kärlek

Kategori: Allmänt

http://www.youtube.com/watch?v=rHFiaCgnv7U&ob=av2e
Jag älskar den här låten och framför allt texten
det var låten jag alltid lyssnade på när jag olyckligt föll för dig
jag ville ha dig så gärna, mer än vad jag ville ha mig själv
och just då kanske jag inte var så mycket att ha heller,
jag var nog ingeting alls.
jag var bara en olycklig själ som dag in och dag ut väntade på dig
och då spelade det ingen roll när, var, hur
där du ville att jag skulle vara, var jag
du fick mig så lätt
men jag föll hårt, hårdare än någonsin
känslan av just det rusar genom hela kroppen när jag hör denna låt

Jag kommer aldrig glömma natten i trappuppgången när du berättade för mig att du kanske skulle flytta,
långt härifrån, och mig.
i det ögonblicket föll allt, för just då var det bara du. allt
just då kände jag inget annat än viljan av att vara din.
och du undrade varför jag grät, för du visste inte
du visste inte hur trasig jag var just då och hur mycket jag ville ha dig, här.
så jag berättade det, och jag grät hela natten.
och du sa att det skulle ordna sig
och det gjorde det.

" .Jag tycker så mycket om dig tobias
.vad säger du om jag säger att jag älskar dig
.då säger jag att jag också gör det, för det gör jag"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: