isabeldetemple

Blue

all världens lycka inom mig. det bubblar. mina vänner i livet, stadens ljus och nattens kärlek.

Kategori: Allmänt

två dagar
två nätter
här. i skogen
utan staden
utan er
nu förstår jag hur mycket ni ger mig
varje dag,
och staden
min största inspiration, efter kärleken
detta kanske inte blir en klar och tydlig text
men ingenting är tydligt här i livet
och idag när solen sken genom mitt fönster
och kysste mig lätt på kinden
var det som jag fick nytt liv i kroppen
som mina ben plötsligt ville dansa fram
och mina armar ville hålla din kropp hårt
imorgon är det fredag och sen lördag och sedan ångest söndagen.
fast vi har ingen ångest. inte efter de tre dagarna
vi har bara ett lätt rus kvar och ett väldigt tungt huvud
och en väldigt lycklig själ.
ni vet väl om, mina käraste. att jag älskar er så mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: